Monday, September 15, 2008

MyVi Ku

Posted by FiguRa

sebelum


sebelum lampu di cabut


selepas lampu di cabut

selepas semua siap

Lepas mandi aku siap2 kuaq pi car wash... dah naik hitam keta aku...
mana taknya seminggu dok umah...hujan panas dengan habuk lagi... memang hitam la...
aku kuaq ngan adik ipaq aku... cuaca cerah ja... elok sampai kat car wash..ada 2 3 biji kereta ... semua dari perodua... aku heran plak hari tu yang masuk semuanya perodua...ish ish...hari perodua kot..hahaha... pas cuci..aku pi kedai accessory keta... usha2 barang...hehehe...
aku tanya dia pasai spray lampu... pas borak2 cun kena gaya ngan harga aku pun suh budak cina tu buat... abis dia punggah keta aku... sampai jd cam pa lagi... buruk betul rupa keta aku nie tanpa bumper...huhuhuh....tp hasil dia cun gak hehehe


6 comments:

luna said...

ape bezanya...takde beza pun en lecturer?
hehehehe

FiguRa said...

aper la luna...
hg tengok la lampu tu...
da gelap sikit...balik sg petani x?

luna said...

hahaha..seb baek hg tau aku no...
balikkkkk...

FiguRa said...

mana x kenai hg....
cik dah tau sapa luna...
eermm tuna kawan hg ka?? hehehe

luna said...

hahaha..tuna adik sepupu saya
cuma bolan posa ni dia bizi
ramai org beli dia..hahahaa

p/s ye la...time hg tak tau luna...konfim2 la hg tak approve komen aku kan...hahahaha

figura said...

oo sepupu...hehehe..ok la tu ramai yg membeli