Friday, September 12, 2008

Kat Sogo

Posted by FiguRa


SALE! SALE! SALE!...memang meriah kalu kita gi sogo...
selalu jer ada promotion... KL dunia fesyen... kalau sapa2 nak beli kain baju murah2 kat sogo la...
macam2 jenama ada... sampai semua benda kita nak...mana taknya...sekali wat sale diskaun melampau-lampau... pening tengok bila sampai sogo... manusia pulak tak kira waktu tak kira masa... ada saja yang beli kat sogo... mai la waktu mana pun... kalu sale buat tengah bulan, orang tetap ramai kat sogo tu...Nie time nak raya nie lagi sakan SOGO wat sale... Macam2 depa nak turunkan harga...eermmm selagi ada sogo selagi tu orang ramai akan ke situ... kain baju berjenama banyak kat situ...

6 comments:

anim-kwn-yana said...

wah..shopping kat sogo ke..lama x pi sogo..

FiguRa said...

hehehe...jln2 cari sabun basuh baju anak...

Anonymous said...

uiks!!!wife kau keje bhgn HR ek??aku nk anto resume tuk adik adik aku kt CIMB.bley bagi add x??

FiguRa said...

yup... nie sapa nie??

luna said...

sabun basuh baju anak pun cari kat sogo no...
awat bdr tun razak tadak ka?

figura said...

hehehe...dah alang2 ronda2..beli jer la kat sogo tu..