Monday, August 11, 2008

08.08.08

Posted by FiguRa







Tarikh yg cukup ong bg org cina dan yang mempercayai.....
tarikh tu juga aku balik kg uruskan hal pembayaran cengkeram umah....
aku bayar deposit sebagai tanda jd beli umah kat pakcik bakar...tuan umah tu...
pakcik bakar kerja bomba.....hehehe...
cukup mudah dan senang deal dgn dia...
dia suruh kami pindah bila2 masa...sebelum raya pun xpa....
baik sungguh dia....
tp bg aku...biar loan approve dulu br pikirkan nak pindahkan barang2 umah mak aku....
ptg kol 4 lbh valuer smp...dia nilai umah tu...kol 5 lebih selesai...
xtau lg braper value yg dpt...aku arap dpt lebih dr harga...pasai aku nak wat full loan...kalu boleh laaa hehehe... malas nak wak kuar duit deposit...


2 comments:

Anonymous said...

cantek umah....
end lot ker?

umah tu juai sekali furniture ke?

murah aaaa...kalu umah sekali furniture baru rm140k

carik sebijik g, akak pun nak beli gak...hehehe

FiguRa said...

kalu sekali furniture best ar...
tuan umah jual umah jerk..hehehe