Tuesday, December 2, 2008

Dah Disember 2008

Posted by FiguRa

dah penghujung tahun dah...macam-macam cita...macam-macam hal berlaku...
semalam member sms suruh tgk bulan... kebetulan aku baru sampai balik dari kerja... aku tengok...tapi tak nampak... ari nie masuk paper... bulan tersenyum... itulah kuasa Maha Pencipta... Dia mampu menjadikan sesuatu...
Ari ahad hari tu aku ngan pak mentua aku cat bilik...dia banyak tolong aku cat bilik...
Tima kasih ayoh....untung aku dapat pak mentua cam nie...hehehe

2 comments:

SwEeT^^SiMpLe said...

ayoh mmg best! hehee lama x jmpa ayoh ngan ma yana.. asyik kirim salam jek..

aie, nak tanye psl psp.. btol2 tgh survey abg g nak beli.. skrg brape ek harga dia?

FiguRa said...

nak beli ker?? kalau nak nak rekemen la.... sabtu nie dtg umah ma...nak wat cukur rambut sekali...
ptg tu blh kita gi sg buloh... beli kat situ... kalau nak game...aie ada...