Tuesday, May 12, 2009

Mother's Day

Posted by FiguRa






Sabtu hari tu... Aku and family wife aku semuanya berkumpul dekat rumah abg sulung wife aku..Kami nak pi makan dekat ...(tak boleh sebut nama tempat kesian kat pengusaha tu) Bila sampai saja kat sana dalam jam 8 lebih..
makanan yang tinggal hanya Steamboat saja.. BBQ dah takda...
Petang tu abg ipar aku book... semua menu ada..tapi bila sampai saja di sana..yang ada untuk dimakan hanya SteamBoat yang tak brapa stim bagi aku... frust betul...tapi tak pa...pihak restoran belanja malam tu...
last sekali Amin decide makan dekat Yankies kat bangi.. I follow jer..hehehe tak tau jalan beb...
So bila sampai sana lebih kurang 9 lebih... kami pun cari port nak makan... dapat la tempat yang best... ala2 kampung gitu... teringat aku kat umah tok aku... lebih kurang jer suasana dia... cuma bezanya dia restoran hehehe.... makanan malam tu bagi aku ok la... sebabnya aku tak boleh nak balun sangat...aku ada gastrik...doktor cakap jangan makan benda yang pedas2 dan berangin serta ada "kafien".... so kena la pantang makan...huhuhuh





1 comments:

Cik Luna said...

meriahnya...
terus lapaq..hahahah