Friday, February 27, 2009

Food Poisoning

Posted by FiguRa

Aduh... pening semacam jer kepala aku nie.. mula rasa muak...
jalan sambil dok picit kepala menuju ke kereta aku....
aku bgtau wife aku yang aku rasa lain macam jer nie....
sambil drive sambil picit kepala....
sampai jer umah aku rehat2... solat maghrib... plan nak gi amek anak pas solat tp perut aku da rasa lain macam... adus... senanknya.... angin nie... mula la aku muntah2... tp cuma kuar kahak jer... cirit birit pastu...aku gi klinik jgk mlm tu...
father in law aku yang drive... aku malas nak drive... takut sakit perut dia mai...
doktor cakap aku ada makan makanan kotor... adoi... rupanya nescafe susu yang aku bancuh tu tak ngam ngan perut aku... esok tu aku EL...dah doktor tak bg MC... tak mau dah aku nescafe susu

0 comments: