Wednesday, December 31, 2008

Pak su Kembali ke rahmatullah

Posted by FiguRa

21.12.2008 aku bersiap-siap nak pi gunting rambut... wife aku..anak aku dah siap semua.. mak aku ngan adik2 aku pun... jam dah 12 tgh hari... nak cepat pasai panas..kesian anak aku nanti.. sebelum kluaq dari rumah mak aku dapat call dari alor staq... paksu aku meninggal dunia.. Innalillah... pak su baru berumur 35 tahun.. ada 2 org anak... sebak aku dengaq... kami terus packing baju... balik kg... dah dekat setahun aku tak jumpa paksu... raya hari tu pun tak dan nak jumpa.. dia balik umah mak dia... kebetulan aku memang dah amek cuti minggu tu... so boleh la aku pi umah dia... sekarang cuma tinggal kenangan aku ngan paksu... (aku jatuh bendang tangkap katak dengan dia..nak wat umpan ikan haruan)

Al-fatihah

0 comments: